wtorek, 21 lutego 2012

Another Pink Floyd w Krakowie


W zeszły piątek (17.02.2012) miałem przyjemność fotografować koncert jedynego polskiego tribute-bandu grupy Pink Floyd, który miał miejsce w Pubie Jeździeckim "Stare Konie".
Zapewne większość z osób odwiedzających tego bloga, dobrze wie czym dla mnie jest Pink Floyd, więc współpraca z powiernikami ich twórczości w Polsce jest dla mnie absolutnie wyjątkowym doświadczeniem.

Krótka relacja z koncertu Another Pink Floyd, w moim artykule na: MMKraków.pl  Zapraszam! :)

1.





2.




3.




4.




5.





6.





7.





8.





9.





10.





11.





12.





13.





14.





15.


PS: Mój tata mawia, że stron mojej pracy magisterskiej powinno przybywać równie dużo i często, co zdjęć na tym blogu. 
Ostatnio zdjęć przybyło całkiem sporo, więc w najbliższym czasie muszę zająć się zgłębianiem tych nieco bardziej teoretycznych zagadnień fotografii o których pisze w mojej pracy. Funkcje reformatorskie fotografii socjologicznej i metodologia socjologii wizualnej nie jest zagadnieniem łatwym, więc zapewne na kolejne zdjęcia przyjdzie trochę poczekać... ;)
Przy okazji dziękuję Tacie za motywacje i regularne odwiedziny na moim blogu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz